TELOS înseamnă Comunicarea cu Spiritul

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

marți, 13 august 2019

Initierea Muntelui





       In urma cu cativa ani, in timp ce locuiam in Montana, Lord Sananda (cunoscut anterior in ultima lui reincarnare pe Pamant drept Iisus) mi-a spus intr-o transmisie ca ma voi muta in zona Muntele Shasta.

       Acolo ma voi pregati pentru o functie mult mai ampla, in vederea implinirii misiunii mele pe aceasta planeta.

       Cateva luni mai tarziu, in luna februarie a anului 1997, am primit pe calculatorul meu un e-mail de la Adama, Inaltul Preot al Telosului, in care ma invita sa iau in considerare posibilitatea de a ma muta in zona Muntele Shasta, ca sa ma pregatesc pentru o eventuala misiune de legatura cu lemurienii. Mesajul nu era foarte lung, doar douasprezece sau cincisprezece randuri dar la obiect. De asemenea, avea o minunata vibratie energetica de iubire. Am fost, putin spus, foarte surprinsa si foarte entuziasmata, sa primesc un astfel de mesaj de la cei cu care de-abia asteptam sa refac legatura dupa atata timp. Atunci, am inceput, treptat, sa-mi fac planuri pentru a ma muta in Muntele Shasta si, in cele din urma, am ajuns acolo, cu toate lucrurile si cu familia mea de pisici, un an mai tarziu, in iunie 1998.

       Dupa trei ani de la mutare, am simtit ca trecusem printr-o serie lunga de initieri foarte intense, dar, spre dezamagirea si tristetea mea, nu fusesem contactata inca de lemurieni. Am inceput sa ma gandesc ca ma ignorau pentru ca ”nu eram suficient de buna”, ori ca se razgandisera in ceea ce privea lucrul cu mine, ca nu le trecusem testele. Nu stiam ca in tot acest timp primisem succesiune lunga din ceea ce se numeste “initierea muntelui” si ca eram pregatita in plan interior pentru misiunea mea.

       In sfarsit, intr-o dupa-amiaza, am primit pe neasteptate o scrisoare de la Adama, trimisa printr-un curier. Scrisoarea ma informa ca acum eram pregatita, ca venise timpul sa incep sa lucrez mai indeaproape si mai constient cu el si sa fiu gata pentru inceperea misiuni mele. Apoi am primit o alta serie de initieri intense, unele referitoare la capacitatea mea de a receptiona mesaje, fata de care ma manifestasem destul de sovaitor pana atunci.

       Intr-o alta comunicare de la Lord Sananda, din urma cu cateva luni, acesta mi-a spus ca a sosit vremea ca Adama sa fie auzit pe aceasta planeta, si ca el a ales sa lucreze prin mine in acest scop. Mi-a explicat ce reprezinta un venerabil maestru superior ca Adama si a adaugat; “Sa stii, Adama nu se ocupa de lucruri mici. El are planuri mari si intentioneaza sa se faca auzit pe planeta, intr-un mod semnificativ.

       Pregateste-te pentru aceasta fuziune profunda a energiilor lui cu ale tale si pentru desfasurarea planului sau.”

       In acel moment, ma consideram o incepatoare in receptia de mesaje de dincolo si stiam ca trebuie sa trec peste temerile, indoielile si sovaielile mele destul de repede si sa-mi optimizez in mod serios capacitatile de receptie. Stiam ca nu mai era timp pentru a sta pe dealuri si a privi cum trec norii.

       Apoape imediat , si in pofida a ceea ce simteam, mai multi oameni au inceput sa-mi ceara sa intru in legatura cu Adama si sa scriu ce imi transmite referitor la ei, sau sa tin sedinte particulare cu el. Am fost invitata de curand sa transmit cele spuse de Adama in cadrul unor diferite prezentari publice.

       Am transmis comunicarile lui Adama de mai multe ori pana la ora actuala, cu ocazia unor evenimente mai mici sau mai mari din SUA, Canada, Franta, Elvetia si Belgia.

       Este evident pentru mine ca acesta este doar inceputul si ca misiunea mea cu lemurienii este in curs de desfasurare si de extindere spre noi domenii de ajutorare. Ocaziile se inmultesc rapid si tot ceea ce trebuie sa fac este sa fiu dispusa sa ajut.

       Mi-a facut multa placere sa primesc si sa va transmit noile informatii din aceste carti, si vor fi si mai multe in viitor.

       TELOS - I - CUVANT din partea Aureliei Louise Jones

Misiunea noastră

Scopul acestei organizații non-profit este de a trezi umanitatea la Conștiința lui Hristos și de a ajuta apariția Lemuriană pe planetă. Viziunea Fundației Telos este aceea a unei lumi în care iubirea universală unește toate rasele și națiunile într-o singură familie, o lume plină de pace și armonie veşnică în fiecare zonă a planetei.

Timpul destinat pentru a crea această nouă civilizație este acum. În această perioadă de mari schimbări planetare, toată lumea are o posibilitate crescută, precum și responsabilitatea de a deveni unul cu Sinele Superior și de a participa activ la manifestarea acestei noi lumi.

Pentru a ajuta la această dezvoltare, Fundația Telos răspândește învățăturile primite de la frații și surorile noastre din Lemuria. Învățături transmise, printre altele, de Aurelia Louise Jones, autoarea cărților Telos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea si Integrarea Constiintei Lemuriene!